onsdag 28 januari 2009

VAD DU SER ÄR VAD DU FÅR (å det e sant det!)


Ja herregud och fy fan. Jag trodde faktiskt aldrig aldrig någonsin att jag skulle skriva ett inlägg som det jag är på väg att skriva nu på min blogg. Men på sistone har jag helt klart börjat känna mig mer vuxen. Jag har mognat och börjat acceptera vissa saker med mitt liv, dock inte min vikt eller mitt utseende, men saker som att jag kanske inte alls är som mest välmående när jag är ensam. Att ensam ,tro det eller ej, inte är starkast? Eller? Låter det här helt stört?

Men för det så vill jag inte bli involverad i sådan där äcklig parskit att man måste ses VARJE dag och göra yoga ihop, eller köpa matchande träningsdressar, eller att man ALLTID ska släpa med sig sin partner när man ska hänga med sina kompisar och dom få gånger man inte har han/hon med sig så sitter man ändå och smsar med ens "älskling" hela kvällen. Eller bli tillsammans med en person som tar bort all ens personlighet, tvingar en att tro på utomjordingar och att leva som en tant fast att man är i sina bästa år (se bild ovan). Nä fy fan jag vill aldrig förvandlas till en person som gör sånt utan vill bara ha en soft tillbakalutad relation. Typ en älskare som är lite involverad i ens liv. Att man kanske ses en gång i veckan max. Nä två gånger per månad skulle räcka.

Dessvärre så har jag skrivit på ett avtal där det står att jag ska vara singel i fem år. Tre år har dock gått. Så det fattas två. Det lär jag ju klara eftersom det ändå inte är någon som stöter/raggar/suckar efter mig/hör av sig till mig. BUUUHUUUUÄÄÄÄÄÄHHHH.
Men om någon läser det här och blir blixtförälskad i mig så maila mig. Eller typ, ja ta kontakt med mig.

P.S. Bara så ni vet så är jag sjuuuukt kräsen.

D.S. Jag vill ha en låååång kille så att jag kan ha skor som dessa utan att känna mig som en transa. 






Även om det här inlägget är på dödsallvar så måste jag ha med en lite mindre dödsallvar med Lisa Nilsson och låten Vad du ser är vad du får. Å DET E SANT DET!

1 kommentar:

Ida sa...

Hahahahahahahahahahaha! jag läste fel! Jag tyckte du skrev att du ville "ha en låååång kille som kan ha skor som dessa utan att känna sig som en transa" :D Alltså att killen skulle ha skorna... hahahaha :D