söndag 11 januari 2009

Åååh Jooeee.



När jag var liten så tittade jag på Dr. Quinn med mamma. Redan då så var jag väldigt svag för män i chaps. Joe är min drömman.

Festen igår var för övrigt ungefär exakt som jag hade räknat med att den skulle vara. När vi åt så frågade många om jag bantade för att jag åt så lite eftersom det enda som var vegansk var min couscoussallad och en annan tjejs sallad. Jag svarade att jag bantar och att jag tycker att jag är tjockast i världen. Då blev tjejen som frågade med det mest spydiga tonfallet sur. Tål hon inte att höra sanningen? Sedan så tog hon mitt champagneglas ifrån mig när hon tyckte att jag skulle sluta dricka. Äckliga skabba! Jag var iallafall nykter och fräsch hela kvällen. Till skillnad från henne.


Dagens låt är en väldigt finurlig låt som roar människor som gillar grova ord och kvinnoförnedring.



TTC - Girlfriend


Lick it up like iiiiicecreeeeeeeeam


Och som svar på en viktiga fråga: Nej bilden igår på mig ska inte föreställa en "dagens outfit" bild. Jag avskyr sånt.

Inga kommentarer: