onsdag 7 januari 2009

Bah.

Det här året har bara räckt i 7 dagar och jag avskyr det redan. Det har hänt mer saker den här veckan än vad det gjorde under hela det tidigare året. Nu pratar jag inte om saker som fester och sån skit. Utan riktiga saker. Livsavgörande saker och humöravgörande saker. Kan inte påstå att mitt humör är på topp just nu. Många viktiga relationer jag har till människor håller plötsligt på att förändras helt. Mina vänner går igenom jobbiga perioder just nu, jag går igenom en jobbig period just nu. Relationerna som håller på att förändras går inte till något bättre utan till det andra hållet. En av de finaste relationerna jag har haft i hela mitt liv med en person håller på att lösas upp helt. Hur kommer det här året egentligen att sluta när det har börjat såhär?


----------------------------

Matschemat fortsätter:

Frukost: Två Pågenskorpor och ca 3 dl vatten.

Lunch: Tofukorv och ca 5 dl vatten.

(Inplanerad) Middag: Två apelsiner och ca 3 dl vatten. Struken! Jag åt ingen middag idag.

----------------------------



Den enda som kan pigga upp den här dagen är:

Bobby Caldwell - Open Your Eyes

Jag tillägnar låten till Ida för jag läste just hennes blogg och förstår att hon har det jobbigt just nu.

1 kommentar:

Ida sa...

Tack Emilie! Det var fint av dig... :)