söndag 18 januari 2009

Uppsala.

Igår tog jag mitt nya rekord i ölkonsumtion - tio starköl. Det är nästan lite skrattretande. Vad hände? Var tog de vägen? Drack även en Gin & Tonic. Bisarrt.
Roligt var det i alla fall, Rinda presenterade mig för hennes tvådimensionella veganvänner. Trodde faktiskt inte att Uppsala kunde vara så roligt men nu blir det helt klart fler återbesök.

Förfest.

Sabrina - Boys, Boys, Boys
Typ värsta bästa.

Obligatoriska bilden.

Allt var en dimma.


Typer vi träffade upp på ett ställe jag inte minns namnet på.

En väldigt trevlig tjej som jag inte minns namnet på.

Jag stal smör, fråga mig inte varför, och te på ett ställe.
 Rinda blev väldigt tacksam för gåvorna.

Toalettbesök. Tjejer går alltid på toan tillsammans.


Kristoffer.

Den här kvinnan blev galen för att jag fotade henne på vägen till en efterfest och skrek "Vafan göru?" och kom rusande mot mig. Vet inte om hennes tanke var att attackera mig men jag sprang därifrån.

Rinda snubblade på vägen hem och jag ramlade på henne.


Det var inte så farligt som det ser ut. Bara nästan.

Inga kommentarer: