onsdag 14 januari 2009

Emolie.


Dom senaste fjorton dagarna har jag bölat som en liten unge varje natt och haft ett väldigt labilt humör. Allt är i princip åt helvete just nu. Jag vet, jag är så jävla emo men just nu kan jag inte bry mig mindre. Tidigare idag så övervägde jag självmord. Försökte tänka ut vad som skulle vara det snyggaste sättet att dö på. Kom fram till att det inte finns något. Det är ynkligt och fegt och om det är någonting jag inte vill vara så är det feg, ynklig kan jag gå med på, men inte feg.
Det värsta med min tillvaro just nu är att varje dag så möts jag av motgångar som ungefär kan liknas med en människa som är extremt överkänslig mot getingar och blir stucken varje dag. Ungefär så ja. MEN så ikväll så fick jag först en väldigt fin överraskning, ett nytt avsnitt av Gossip Girl ligger uppe på Piratebay. Så för första gången på mycket länge så fylldes mina ögon av glääädjetårar och inte emotårar. Underbart visst? (Ledande fråga). Sedan inte nog med det, så upptäckte jag ikväll att mina revben syns på min rygg och framifrån för den delen. Min kropp håller på att bli benig precis som sista året på gymnasiet. Glansdagarna som jag tog för givet. Jag blev alldeles fylld med glädjetårar igen. Mitt liv har fått tillbaka sitt värde. Och jag som sa tidigare i afton till en vän att jag skulle rigga upp mitt självmord på samma sätt som killen i Into The Wild dör på slutet fast i mitt eget sovrum och inte i en husvagn. Men nu tar jag tillbaka det. Haha jag avslöjade just slutet på en film.

Idag har jag varit i Karlstad, nu tänker alla "vad fan gjorde hon där?" och tyvärr så har jag inte något bra svar på den frågan. Men det var trevligt faktiskt. Jag åt en PIZZA ute på en PIZZERIA för första gången sedan jag blev vegan fast en med utan ost. Men det var faktiskt gott, faktiskt. Faktiskt.

Åh jag borde egentligen inte skriva inlägg vid den här tiden på dygnet men jag kan inte sova så vad fan ska jag göra då?

Men jag säger bara AAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNA kom hit. Jag behöver dig!

1 kommentar:

Ida sa...

Hallå, Empan hur är det egentligen? Jag blev som orolig för dig nu :S Hoppas att du inte känner dig så hopplös som du skriver, det låter jobbigt :( kramkram!