onsdag 28 januari 2009

The good old days och döden.

Libertines hör till the good old days. Tiden då Fred Perry och Lacoste var mina favoritmärken och jag började cigga.




The Libertines - The Whole World Is Our Playground



The Libertines - You're My Waterloo


Idag är femte dagen på min sjukdom. Har fortfarande ont i halsen men värken har dock blivit mildrare. Nu är det mer febern och hostan som äter upp mig. Igår hostade jag så mycket att det tog ont att sitta upp, men jag kunde inte heller ligga ner för då hostade jag ännu mer. Hostade även blod igår, jävligt rock 'n' roll. Skulle egentligen ha haft examinerande seminarie idag på skolan men jag är helt enkelt för sjuk. Så istället får jag göra en skrivande version som ska bestå av 4000 tecken. Värdelöst helt klart. Men vad gör man? Vill inte förpesta min klass med min slemmiga äckelhosta. Dessutom så skulle jag aldrig klara av att åka iväg till skolan idag. Känns som om jag ska svimma bara jag ställer mig upp.
Har börjat skriva på mitt testamente eftersom jag är tveksam på om jag kommer att överleva det här. Cosmos är helt klart den alla tycker är mest åtråvärd i arvet. Men aldrig i livet. Om/när jag dör ska han bli en fri själ som ska få bestämma själv. Något som andra vill ha är mina kläder. Det kan jag gå med på så länge jag får ha mina favoriter med mig i graven. Måste dock klura på vilka som är mina favoriter.


Inga kommentarer: