torsdag 8 januari 2009

I HEART MAURO och mig själv just nu..

Jag tänkte bara säga att jag står som första reserv på journalistutbildningen med inriktning på kultur och idéhistoria efter andra uttagningen så nu väntas bara att få det slutgiltiga resultatet. Ska fira detta, då jag nästan vågar räkna med att komma in, genom att lyssna på Ratata hela natten, hela kommande dag och kväll och mixa det med vin. Å andra sidan så om jag inte kommer in så dödar jag mig själv typ.

Pratade med mamma ikväll också. Hon sa att jag måste börja äta för att min matblogg här är pinsam. Okej då mamma.

ALL DAGARS LÅT för den är så i n i h e l v e t e bra och jag älskar den här gruppen mer än alla mina skor tillsammans. Eller okej, lika mycket.




Ratata - Så Länge Vi Har Varann

Och jag tillägnar den här låten till mig SJÄÄÄLV för att jag den senaste veckan har skurit av mig en bit av mitt finger, blivit spolad av min bästa vän, blivit förkyld osvosvosovosv.

Men jag tillägnar den också till den söta killen som jag alltid träffar på tunnelbanan. Du gör min vardag lite bättre och framförallt sötare.

Nu måste jag sova.

Inga kommentarer: