söndag 15 november 2009

WISHLIST/POOR LITTLE RICH GIRL.

Jag försöker rannsaka allt jag vill ha just nu för att det är så mycket. Jag vill ha mer varma kläder så jag slipper frysa hela tiden. Böcker som inte är kurslitteratur. En ring som jag kan ha utan att vara rädd för att tappa den. Då mina fingrar är så smala så de enda ringarna jag kan ha är de från smyckesaffärers barnsortiment eller ringar som man kan krympa ihop och ändra storleken på.
Och jag vill ha en ny vinterkappa också. Även om jag har en massa så har jag ingen jag gillar. Jag vet, det är så synd om mig. Poor little rich girl.

Så nu har jag helt enkelt gjort en lista på vad jag önskar mig till jul(mamma, pappa, läs detta);

1.Zoe & Morgan Hey Tiga ring.

2. En brun fuskpäls.

3.A.P.C Nautical Coat.

4.Comme Des Cargons Play Stripe Tee

5.Comme Des Cargon Wallet Polka Dots Printed

6. En stor flanellpyjamas.

7. Så mycket veganskt julgodis att jag har ont i tänderna efter att ha ätit upp allt.

8. Acne Jeans Tube Cash.

9. Lugn och ro.

10. The Sartorialist av Scott Schuman.

11. Knitted Jumper By Unique.

12. Bunny Munros Död av Nick Cave.

13. The Outer Hebrides Of Scotland av Paul Strand.

Inga kommentarer: