söndag 22 november 2009

HELLHOLE RATRACE.



Jag har haft årets sämsta helg. Och nu skiter jag i folk som säger att man ska glädjas åt det lilla och sådan skit. Utan de tre senaste dagarna har verkligen varit en prövning. Jag tror inte på en gud men ibland undrar man ju undra om man inte blir straffad.

Min "prövning" började i fredags med incidenten jag tidigare skrivit om och sedan dess har det med jämna mellanrum under hela helgen varit liknande missöden som skett. Min kropp består av blåmärken och min nacke värker och mina favoritjeans är förstörda.


Meeeeeeeeeeeen så är livet, I guess.

1 kommentar:

Anonym sa...

sa javla svinigt! tankte pigga upp dig med att beratta om min helg som i mina ogon var ganska javlig men satt i perspektiv (och med lite hjalp from my friends) sa har i efterhand bara kanns komisk. hoppas nasta vecka blir battre.