onsdag 24 december 2008

Årets bästa julklapp.


Självfallet måste jag skriva om vad jag fick i julklapp eftersom det är den här dagens enda höjdpunkt. Inte för att jag själv brukar vara förväntansfull till att få julklappar utan för att jag gillar att ge andra. En givare helt enkelt.
I år fick jag dock extremt flickiga saker; En kimono, Versace's parfym Crystal Bright, sminketui, en sjal, klänning, rosa pyjamas, pengar, pengar och pengar. Den absolut bästa julklappen fick jag av Anna. Som tidigare har nämnts i min blogg så är min plan att bjuda nästa kille jag ska snärja på chokladdoppade jordgubbar. Anna hade blivit rörd av det inlägget och gav mig en chokladfondue i julklapp. Anna du är min drottning!

Min pappa var inte heller en svikare i år. Eftersom han alltid vill ge alla i familjen en julklapp var som mamma inte känner till så gav han mig det här året pengar i dollar. Så att jag har då jag åker till N.Y. Fantastiskt. Hans humor är lika klar som ett solarium.

1 kommentar:

Dennis sa...

Min klappskörd gick, i raka motsatsen till din, i mannens tecken. Två olika multiverktyg, du vet sådana där som man viker ut och så blir det lite av varje, en stor ask med skruvmejslar och till sist en verktygslåda att ha allt i. Eller okej, jag fick en elvisp också, och den är rätt könsneutral ändå.