lördag 20 december 2008

HeavyMusicShit 2 + Dagens




Dagens låt är från en av 60-talets coolaste grupper. Nämligen Velvet Underground och låten Venus In Furs. Alltid klockren. Alltid. Nico är den coolaste tjejen genom alla tider (Se bild ovan) och vilka hon hängde med.

Idag ska jag och Anna på roadtrip till inlandet. Har aldrig varit där förut. Är väldigt skeptisk mot människorna där.

Och igår pratade jag i telefon med finaste Ellika. Det var första gången på fyra månader som vi pratade i telefon med varandra. Då hon bor i England nu för tiden så det blir bara sms och mail. Det var så roligt och jag insåg hur mycket jag har saknat henne och hur bra hon är. Är också så konstigt att gå från att vara med en människa varje dag och nästan alla kvällar i veckan till att inte ses på flera månader. Ellika om du läser det här (vilket jag vet att du gör) så kom till mig i Sthlm innan du återvänder till besvären och livet i dimmor.

Inga kommentarer: