torsdag 11 december 2008

Ok here it goes...


På sistone så har jag börjat bli så fruktaaansvääärt ärlig i allt jag säger och framför allt jag berättar om mig själv. Det har spårat ur till en viss del men innan jag stänger igen boken så ska jag bara dela med mig lite mer av all information jag håller inne med:

Jag älskar Justin Timberlake både som person och hans musik i smyg.

Det värsta jag vet är när personen mitt emot mig på tunnelbanan sitter och ler mot mig eller glor.

Jag kommer förmodligen aldrig att dejta någon som har konstig ansiktsbehåring.

Jag kommer aldrig heller att dejta någon kille som har en tribaltatuering eller funderar på att skaffa en.

Jag kommer DEFINITIVT aldrig att dejta en kille som bär linne fast det är helt uppenbart för kallt för det.

Jag har aldrig i hela mitt liv tyckt att en blond kille har varit snygg.

Jag blir arg när jag hör talas om folk som gillar Hammerfall och Manowar eller dylikt. På riktigt. Bara att skriva dessa så kallade "musik"gruppers namn här gör så att det skär i mina ögon, själ och hjärta.

Jag kommer ALDRIG att respektera människor som håller på med Lajv.

Det töntigaste jag vet är (i synnerhet) killar som "drar" skämt om hästkött. 

Jag får ångest när jag ska hyra film för att det blir genast så personligt när man måste berätta så mycket information om sig själv.

Jag har aldrig varit på ett läkarbesök än mindre på sjukhus (för min egen del).

Jag gillar inte stora näsor.

Jag gillar inte märken som J.Lindeberg, Stray Boys, D.C, Fornarina, Miss Sixty etc etc etc...

Det bästa jag vet är pengar och att spendera dom.

Butiken Gina tricot gör mig illa till mods.

Den enda i hela världen som gör mig tårögd på grund av all kärlek jag känner till honom är Cosmos. Helt ärligt.

Jag blev bara vegan för att bli smal. På allvar. Men jag kommer aldrig någonsin att äta något animaliskt igen. Och nu har jag också insett att kött är det äckligaste som finns just för att det är en död varelse. En söt, oskyldig varelse dessutom.

Om jag fick bestämma så skulle jag väga 47 kilo eller 52 kilo(se bild). Ja jag vet det är sjukt för en som är 172 cm lång men jag kan inte rå för det.

Om jag fick äta precis vad jag ville utan att bli tjock eller få näringsbrist eller några andra åkommor så skulle det bli glass, punschrullar och chips...

Dock är det godaste jag vet risgrynsgröt.

Det godaste jag vet att dricka är Captain Morgans rom och New Castle. Tyvärr är New Castle inte veganskt så nu förtiden blir det inte att dricka det.

Det sista jag måste göra innan jag ska äta eller sova är att gå på toaletten.

Jag måste se ett fönster när jag ska sova.

Jag gillar att laga mat och baka men jag har aldrig blivit imponerad av det jag bakat eller lagat än så länge. Det är det bara andra som blir. Däremot så blir jag nöjd om mina bakverk är snygga. Utseendet är allt.

Det värsta jag vet är att sätta på påslakan och örngott på täcket och kuddar.

Jag tittar ALLTID på killars rumpor i rulltrappor. Men jag har hittills aldrig förstått vad som är grejen med manliga rumpor.

Jag har bara varit kär två gånger i mitt liv men haft tusentals (och åter tusentals) förälskelser.

Jag kan inte ta åt mig av komplimanger jag får för att jag tycker dom alltid känns falska och oäkta. 

Om jag fick chansen att träffa en person så skulle det bli Jesus. Utan att vara religiös.

Om jag fick vara gift med en kändis så skulle jag välja Tom Smith i Editors. Inte bara för att han är snygg, är musiker utan även för att han verkar vara så ödmjuk och snäll.

Mitt mål är att aldrig mer bo tillsammans med en annan människa, möjligtvis en partner i framtiden, men inte annars. Inte för att jag har varit missnöjd med någon jag bott ihop med men utan att jag är en ensamvarg. Helt enkelt.


Sådär, nu finns onödigt vetande om mig att skåda här på min blogg och att använda mot mig i framtiden.

Inga kommentarer: