måndag 29 december 2008

Unna sig och Dylan.



Det första jag gjorde när jag vaknade idag var att kolla min mail för att se om jag hade fått någon inbjudan till årets utförsäljning hos märkens höstkollektioner. Givetvis hade jag det. Så jag bestämde mig för att unna mig själv en kofta på Acnes rea och ett par jeans, som dock inte var på rea men vad gör det?
Alla pratar om att Acne har så mycket överpriser på deras saker men jag bryr mig inte. Det är bra kvalité och jag vet vad jag får. 'Nough said.





Efter en massa nedstämda låtar här på min blogg så har jag idag bestämt mig att dela med mig av en låt som alltid gör mig varm. En av mina personliga favoriter av Dylan eftersom jag har så många minnen som har kommit tillsammans med den. Självklart så är klippet från den tiden då Dylan var som allra bäst. Året 1966 var ett guldår.



Bob Dylan - Just Like A Woman

Inga kommentarer: