fredag 15 januari 2010

VISDOMSORD FRÅN KILLAR:

Killar - kan inte leva med dem, kan inte leva utan dem. En del verkar tro att jag lider av ett argsint manshat. Men det är inte sant, verkligen inte. Jag känner många underbara killar men har även under mina dagar känt många mindre underbara killar. Och träffat många killar som är riktiga idioter. Så därför måste detta hyllas med visdomsord från killar. Och ja, allt är sant.

"Om en kille följer med en tjej ut för en cigg när det är svinkallt utan att röka själv så gör han det antingen för att hon är jävligt snygg eller för att han inte är en riktig man."

"Tjejer är som demoner, nä förresten, tjejer är VÄRRE än demoner."

"Vill du dricka upp min avslagna öl?"

"Vi killar är inte så svåra att förstå egentligen, vi säger vad vi tycker och när vi inte säger något så tycker vi ingenting."

"Asså fatta att vara tillsammans med någon som har svart hår. Asså fatta att vara tillsammans med någon som har naturligt svart hår!"

"Katter är elaka."

"Allt en riktig man behöver är en revolver och en Cadillac."

"Men vaddå om man betalar en tjej för sex så är det väl inget fel med det. Jag menar, hon får ju betalt?"

"Tjejer ska ha blont långt hår, röda läppar, kort kjol och höga klackskor."

"Jag bjuder dig på två öl och sen bjuder du mig på den tredje så blir det lika för oss båda."

"Jag minns hur perverst det var när man lekte Ryska Posten på gymnasiet, man drack folköl hemma hos varann och alla hånglade med alla. Nä förresten, det var ju på högstadiet. Då är det för fan ännu värre!"

"Trampa inte på mina skor! Det är ju Adidas för fan."

"Man blir så sugen på kanelbullar när man ser Prinsessan Leias hår."

"Oh la la vilken fin blommig sjal."

"Stannar du om jag dansar för dig?"

"Svenska tjejer är så lättfotade. Dom flörtar ju med en hela tiden, varje gång dom kommer fram och säger "hej" så flörtar dom ju. Eller?"

"Acne har man i ansiktet, inte på fötterna."

"En guzz som har Wu-tang på vinyl! Nä fan det är nog allt man kan önska sig."

"Om jag får klämma på din rumpa så får du känna på mina benmuskler. Okej?"

"Jag tror att man kan börja tycka om varann för mycket i ett förhållande och då börjar man inte älska varann utan tvärtom, det går över till hat."

"Huvudsaken är att en tjej har en välformad rumpa för då spelar inte resten av kroppen så stor roll."

"Vegantjejer är alltid militanta och lite fientliga till och med."

"Blir du intresserad av mig om jag bjuder dig på en drink?"

"Asså fatta, jag ville ligga med dig redan när jag såg dig i kön utanför. Fatta!"

"Jag har alltid gillat Carolina Gynning, hon verkar rolig. Tror du jag har en chans hos henne?"

"Asså det är ändå inte utseendet som räknas, jag vill ha en tjej som jag kan ha roligt tillsammans med och som jag trivs med. Fast hon får ju inte vara ful."

"Sunkiga tjejer är alltid så snygga."

"Killar kan inte vara gulliga."

1 kommentar:

Anna sa...

"Allt en riktig man behöver är en revolver och en Cadillac."


HAHAHAHAHA jag dör! kan det där komma från din far ?