torsdag 28 maj 2009

Tomt prat som bara kom till för att jag är rastlös.


Jag har suttit i tre timmar nu och surfat, definitionen av slösurfa. Har tittat på alla modebloggar som jag känner till men inte gillar. Har skrivit upp frågor jag ska ställa till armbryterskan Heidi Andersson som jag ska träffa imorgon. På något sätt så ser jag faktiskt fram emot det för jag såg dokumentären om henne för något år sedan och tyckte att den var fin och att hon verkar vara en vettig människa.
Jag har också försökt att hitta på något att göra i helgen. Jag vill göra något bra och seriöst. Inte det vanliga som man gör på helger utan något uppstyrt.
Sedan bestämde jag mig för att åka till Köpenhamn bara över dagen när jag kommer att vara i Stockholm i juli. Köpenhamn är en av mina favoritstäder just för att den är så otroligt vacker men samtidigt har så sjukt mycket problem med attityden och för att det är så hård stämning där. Det är ganska fascinerande.
Jag tror nog också att jag ska på Trästockfestivalen i år. Jag har inte varit där på fyra eller fem år. Men jag känner att det är dags i år.

Och för att inte glömma: jag har inte rökt på tre dagar. Det innebär att jag just har gått in i en period då jag inte kommer att röka.

Och om några dagar får jag min Diana F+ kamera som jag inte har råd till. Men nu är den beställd och skickad till mig så det är bara att acceptera läget.

Times they are changing.

Inga kommentarer: