måndag 6 oktober 2008

Två saker som jag tycker är väldigt roligt och underhållande är att namedroppa saker och att döma ut saker, eller att bara rynka lite på näsan.

Så därför tänkte jag slå två flugor i en smäll och göra en lista på saker jag gillar och en lista på saker jag inte gillar. Och ja jag vet, det här är ett beteende som passar in i "fjortis"-facket. Men jag kunde inte bry mig mindre.

Saker jag gillar;
1. Pengar.
2. Gossip Girl.
3. Intressanta föreläsningar.
4. Cigaretter speciellt Voguecigaretter men alla sorter funkar.
5. Skor med bisarrt höga klackar, speciellt dom med kilklack
så att man har åtminstone nästan kan gå i dom.
6. Att tjuvlyssna på puckade människor.
7. Läsa folks bloggar och skratta åt dom eller det dom skriver.
eller åt båda sakerna.
8. Att vakna innan väckarklockan ringer.
9. Devendra Banhart look-a-likes.
11. Att döma ut saker.
12. Att göra såna här fåniga listor.
13. Att gå på NK och känna sig glassig.
14. Att ha stora tygblommor i håret och känna sig glassig.
15. Röka.
16. Skratta.
17. Att titta på Devendra Banhart look-a-liken i min klass.
18. Bra musik som är bra enligt mig.
19. ELLIKA!
20. Cosmos

Favoriten:

Saker jag inte gillar;
1. Att vara fattig.
2. Desperate Housewifes.
3. Att försöka ha en konversation med människor som är
mycket smartare än en själv.
4. Att behöva stiga upp när väckarklockan ringer.
5. Att känna sötsug ibland, vad är grejen?.
7. När min telefon ringer.
8. Människor som tror att dom har bra stil fast det egentligen
bara ser ut som ett spektakel.
9. Människor som har bra stil fast dom inte kan bära upp plaggen just på
grund av att dom har tagit stilen rakt av från någon annan.
10. Att laga mat endast till sig själv. Finns inget nöje i det.
11. Jag ogillar allt som inte finns med på "gillar listan".
12. Snubbar som stöter på en, patetiskt.
13. När man inte har några skor som matchar ens outfit.
14. Att flytta- Vilket innebär att man måste bära jättetunga saker.
15. Att jag tycker att såna här töntiga saker är jätteroliga.
15. Kyla.
16. Räkningar
17. Att behöva gå och handla när man är utsvulten så att man köper värdelösa matvaror.



Inga kommentarer: