fredag 10 oktober 2008

Skrivkramp + Rakning + Födelsedagsbesvikelse

För första gången i mitt liv så saknar jag ord. Vet inte riktigt vad jag ska skriva?
Anledningen till det är nog för att jag skriver för fullt på min bok just nu. 

Kan väl berätta för er om dagens besvikelse.
Devendra Banhart look-a-liken i min klass har rakat av sig skägget och mustaschen så nu gillar jag inte att titta på han längre.

Fick frågan om jag ville fira min födelsedag nu i helgen. Hmm hmmmm hmmm nej det vill jag nog inte, ska fira den på dess rätta dag och skolka från föreläsningen dagen efter. Det är den rätta andan! Eller så kan jag fira den genom att jobba istället. Tjänar jag mer pengar på och dessutom så vill jag inte fira att jag fyller år. Har aldrig haft ett lyckat födelsedagsfirande dom senaste fem åren så varför ens anstränga sig. Födelsedagar är överskattade helt enkelt.

Var en som ville erbjuda mig en date idag, nej tack sa jag.

Inga kommentarer: