onsdag 1 oktober 2008

Tenta+ Avslag & Fattigdom

Det känns som att det alltid regnar på mig.

Idag har jag haft tenta. Jag tänker endast säga detta;
Antingen kommer jag att få fullt eller så kommer jag att få inga poäng alls.

Jag gjorde ett wild card känns det som med tanke på att tre av böckerna jag skulle ha läst hann jag inte få fast att jag beställde dom för cirka fem veckor sedan.

Sen så skulle jag åka och köpa en dator men fick då avslag så då var jag tvungen att åka till ett bibliotek för att låna internet men fick då avslag igen för att mitt kort inte fungerade.

Och sen så ringer mina föräldrar och tjatar på mig hela tiden att jag är skyldig dom en massa pengar. JA jag är mycket väl medveten om det och jag mår inte bättre av att ni hela tiden påminner mig. Och det är inte mitt fel att CSN strular med min ansökan om studiemedel.

Usch vilken värdelös dag.

Inga kommentarer: