måndag 13 oktober 2008

Stress + Vax

För två dagar sedan skrev jag ett mail till min underbara vän Ellika att jag kände mig uttråkad och rastlös. Jag var rädd att jag höll på att bli folkskygg för att jag suttit hemma större delen av den senaste veckan. Fram tills idag.
Satt och skrev in i min kalender på datorn alla saker jag har framför mig och tanken slog mig; Jag är upptagen fram till den 27'e oktober. Så om någon vill träffas så får det bli efter det datumet. Jag jobbar exakt hela min födelsedag och hela kommande helg så det blir inget firande.
Så går det när en stackars student som studerar på 100% måste även jobba 65%. Vad är det för samhälle vi lever i?

Å andra sidan så hinner jag inte äta och stressar hela tiden så det gör mig smal. Men det är inte så roligt när jag kommer att börja tappa hår.

Var även idag och blev vaxad. Det tog inte lika ont som jag minns det. Smoooooth as a baby nu.

Inga kommentarer: