söndag 5 oktober 2008

Regnhelvete + guldklimpar

Min blogg har fått en helt ny innebörd, nu kommer det även bilder med i inläggen.
Jag vet inte vad jag mest vill visa, mina fina utsikt över östermalm från elfte våningen eller det äckliga vädret som är ute just nu. Och ska jag säga vad det värsta är? Det är att jag fortfarande har saker kvar från det förra stället jag bodde på som jag måste hämta idag. I det här vädret, usch vad jag inte alls är sugen. Jag skulle helst av allt bara vilja ligga i min löjligt stora säng hela dagen och pilla mig i naveln och pilla lite på datorn.

Vet inte riktigt vad som ska vara dagens ämne?
Finns som ingenting spännande att säga, det är ju trots allt söndag. Och tyvärr så blev jag inte utkastad från någon klubb igår som jag och mitt sällskap lyckades med förra helgen. Jag spenderade kvällen igår med att flytta. Och tack tack till Kajsa som hjälpte mig.
Jag ska även kalla henne för en riktig guldklimp, 24 K.
 

Inga kommentarer: