måndag 16 februari 2009

Presenter + Smygreklam


När jag kom tillbaka till Stockholm och till min lägenhet efter en uppskattad tur till Skellefteå lite tidigare idag så låg det två paket i hallen. Ett paket från Vagabond och ett annat från en vän.
Vagabond hade skickat ett par blommiga strumpbyxor till mig. Något som jag blev väldigt glad över med tanke på att jag har tjatat om blommiga strumpbyxor i månader nu men aldrig tagit mig i kragen och köpt ett par.





I det andra paketet låg det två pins. Min vän Jens och en kompis till honom kör varannan söndag ett väldigt fint radioprogram med namnet New Romantic PosseeTHS radio. Något som jag tycker att alla som läser detta ska skriva ner i almanackan. Kolla även in deras blogg här. Jag kommer bära pinsen med stolthet för att representera deras radioprogram.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ey syrran, ge en utav de där pinsen till mig. Du vet att du måste.