onsdag 18 februari 2009

Ett handskrivet brev.


Det finns inget vackrare än att få ett handskrivet brev. Jag har fått det av fem personer under det korta liv jag har hunnit leva. Av min farmor, av min vän Kajsa och av tre killar som jag inte tänker nämna vid namn. Alla gånger jag har fått ett handskrivet brev så har jag blivit så berörd att känslan är nästan obeskrivbar.

Jag hittade just ett tomt, litet och fint kuvert i ett av mina skrivblock och fick den goda idén att jag borde skriva ett brev till någon. Frågan är bara vem. Maila mig om detta:
Emilie_s@msn.com


Jag är trots allt ägare till boken Svenska Kärleksbrev av Kaj Attops. Så jag lär ju vara grym på att skriva kärleksbrev. Men annars så kanske det bara blir ett klagobrev till Livsmedelsverket eller nått.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skriv ett kärleksbrev till personen som finns mest i dina tankar just nu...

Anonym sa...

skicka ett brev till Ellika!