onsdag 19 augusti 2009

SAKER ATT GÖRA FÖRE JAG DÖR:


1. Lära mig att spela trummor.

2. Sitta ute på en sommaräng en hel natt tillsammans
med någon jag tycker om.

3. Vara gravid, föda barnet, uppfostra det och ge den ett så bra liv som jag bara kan.

4. Träna så att jag har riktigt riktigt bra kondition.

5. Skriva ett testamente och vilka jag vill bjuda till min begravning.

6. Äta upp ett helt glasspaket på en gång.
(helst i soffan gråtandes till en larvig kärleksfilm)

7. Äga en rokokosoffa.

8. Vara DJ på en stor fest eller en riktig klubb.

9. Åka till Sydafrika och titta på vilda och farliga djur.

10. Ha picknick på en parkbänk mitt i vintern.

11. Avslöja en riktigt stor skandal som folk kommer minnas i åratal efteråt.
(när jag har börjat jobba som journalist)

12. Vara så pass snäll mot en person så att jag får ett tackbrev.
(finaste sättet att säga tack på är väl ändå genom ett handskrivet brev)

13. Skriva ett riktigt kärleksbrev som ska lukta mig och avspegla precis vad jag känner.

14. Skriva och ge ut minst tio böcker.
(varav minst en kokbok med mina veganrecept.)

15. Bjuda hem alla jag känner på fika någon gång.
(dock inte samtidigt)

16. Hålla ett tal på ett bröllop.
(ett vettigt tal)

17. Bli så arg att jag kastar en vas eller något liknande i väggen.

18. Få berätta för en skådespelare/musiker om vad jag tycker om den
personens senaste verk.

19. Hålla ett tal på en begravning.

20. Äga ett par Louboutins.

Inga kommentarer: