torsdag 13 augusti 2009

63DAYS/RAWVEGANCAKE.


Jag tänkte, att eftersom det kan ta lång tid för paket att komma fram från andra länder och sådär, så är det kanske lika bra att jag skriver ut en lista på vad jag önskar mig i födelsedagspresent redan nu.

1. En morgonrock från Hello Kitty.
Fråga mig inte varför, jag gillar morgonrockar men inte Hello Kitty. Förrän nu.

2. En tröja i baseball-modell.
Ni vet, en tröja med raglanärm som är i en annanfärg än resten av tröjan, typ en sån här, med ett tryck som inte ska göra någon mening alls.

3. Delfina Delettrez skull ring.
Snyggaste ringen någonsin.

4. Draw 2 Cement från Acne.
Världens snyggaste skor som är (nästan) det enda jag tänker på just nu.
Kan dock inte bestämma mig för gråa i mocka eller svarta i skinn.

5. En resa till Krakow.
Krakow verkar vara en av världens vackraste städer.

6. En snabb liten bil från 70-talet.
För att dom bilarna är så grymt snygga.

7. Commes Des Garcon Play -tröja.
Jag har velat ha en sådan tröja i evigheter men det har aldrig blivit av att jag har köpt den.
Och den är ju så underbart söt.

8. En vegantårta som inte jag(för ovanlighetens skull) ska ha bakat.
Som helst ska serveras på en picknick ute på djurgården en varm höstdag.

9. Ett fint handskrivet brev/vykort från någon som vill gratulera mig på födelsedagen.


10. Fina underkläder från Pret A Portobello.

11. Extremt mycket pengar som jag ska kunna göra vad jag vill med.


12. Lugn och ro.

Inga kommentarer: