söndag 9 augusti 2009

MARC JACOBS STAM BAG SÄLJES:


Jag har bestämt mig för att sälja min underbara och otroligt vackra Marc Jacobs väska. Modellen är en Stam bag (döpt efter modellen Jessica Stam) och har ett nypris på $1,350 hos Neiman Marcus.

Allt är kvar, lapparna med äkthetsintyg och serienummer och dustbagen.

I och med att det här är en erkänd modell från ett av de mest populära märkena i dagens modevärld så är den en tidlös väska. Men jag har inte använt den på över ett år och den står mest bara och ser ynklig ut i sin dustbag vid min klädställning. Och jag känner mer att mina skolböcker, cigarettpaket, ipod och vattenflaska passar bättre i en tygpåse.
Jag har behandlat väskan som om den vore ett barn till mig under tiden jag har haft den. Dock så har den ett fåtal skavanker som man ser med ett förstoringsglas.

Kom med ett bud!

De som är intresserade kan ju maila mig så kan jag fota väskan och skicka bilder:
Emilie_s@msn.com

Så länge det här inlägget finns kvar så finns väskan kvar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tjena tjena, jag letar galet runt efter en billig sån här väska, hör av dig till afroz_m_s@hotmail.com

Anonym sa...

Hej jag har inte läst din blogg så jag vet inte om väskan fortfarande är till salu eller såld men jag tänkte sattsa och fråga. Finns den kvar och hur mycket skulle du iså fall vilja ha för den, jag har letat efter en sådan så länge men är studerande så min budget är begränsad, men om den finns kvar snälla hör av dig till min mejl "tinkettling@hotmai.com" (älskar dina texter btw!) /Laura

Anonym sa...

Hej! Jag skulle gärna vilja ha väskan, har letat efter en sån länge. Tyvär har jag lite begränsat med pengar just nu eftersom jag jobbar mycket lite. Men hör gärna av dig! Skulle bli så glad om jag fick köpa den.
Mail: sabina_tho80@hotmail.com
/Sabina