fredag 14 augusti 2009

LAMEUPDATE.



Har en massa konstiga saker för mig nu. Sådant som bara sker när jag egentligen har sjukt mycket att göra men väljer bort de viktiga sakerna för att kunna fundera över livets mindre vettiga och relevanta "ämnen". I alla fall så har den här veckan varit så konstig.

Anna har varit i Stockholm så hon har inte kommit förbi och rökt nattcigaretter med mig sedan i söndags. Vilket har resulterat till att jag inte har rökt en enda cigarett sedan dess, tills ikväll.
Dennis bestämde även i söndags efter att jag och Anna hade suttit och bolmat i några timmar att jag inte får röka när jag är med honom i framtiden. Visst skitunge, skit i det då.
Lyckades dock tjata till mig att få ta en sista cigg tillsammans eller inte tillsammans men i hans närvaro ikväll.

Så i fortsättningen kommer jag att vara rökfri vissa stunder i livet. Lär ju inte bli behagligt.

Jag har också försökt lista ut, eller planera upp kanske man ska säga, vad jag ska göra de sista timmarna i Skellefteå. Jag framställer min avresa från Skellefteå som om jag ska skickas till elektriska stolen. Ganska lustigt med tanke på att livet kommer att börja på riktigt igen när man kommer tillbaka till Stockholm.

Jag och min bror satt och spionerade tidigare ikväll på facebook. I och med att jag inte har ett konto där så var jag tvungen att passa på att kika när min bror var inloggad. Men 98% av alla som jag känner har ju valt så att man inte kan se bilder om man inte är vän med dem. Vad är ni för fegisar?
Ibland känns det som att jag nästan blir tvingad till att skaffa ett konto på den där skitsidan.
Nåja, jag ska överväga det beslutet noga i några dagar.




Bilden ovan togs för ett och ett halv år sedan i Göteborg.
Det var tider det.

1 kommentar:

Pernilla sa...

När du skaffat dig ett fejjsankonto sen kommer du förstå varför man inte vill att jordens alla miljarder medlemmar ska kunna komma åt dina bilder;P Det finns ju så mkt freaks i cyberspace...