onsdag 31 mars 2010

WELL I WISH IT WOULD RAIN. IT WOULD BE A GREAT DISGUISE. I'LL LONG FOR THE MOMENT WHEN I LOSE THIS BITTER TASTE.


Jag är totalt oinspirerad och less på allt och nästan alla. Inget känns roligt längre, varför försöker jag ens skriva? När jag väl skriver något så blir det så slarvigt och platt bara för att jag vill ha det gjort. Och inte för att jag vill göra det. Varför sökte jag den här dumma utbildningen? Varför kunde jag inte ha nöjt mig med att utbilda mig till sjuksköterska eller något vanligt som även kommer ge jobb efter utbildningen.
Och varför försöker jag ens att klä mig i mina "finare" kläder. Det ser bara så jävla lamt och trist ut. Varför försöker jag ens spara pengar när det går åt helvete?
Varför tar jag på mig en jacka som det regnar genom?

Jag är så less, så less och vi har inte ens lov. Det enda jag vill göra är att ligga i min säng och läsa böcker och rita. För att sedan åka och rida.

Tur för mig att jag ska iväg och rida snart.
Det är den bästa avslutningen som finns på alla kassa dagar.

Nu tänker jag förövrigt strunta i den här skitbloggen för ett tag.

1 kommentar:

prutt sa...

Uh jag känner exakt likadant med den här jÄvla utbildningen... UH! Jag är så less, såå less... Så oinspirerad. Idioti i att välja en yrke där man måste krysta ut kreativitet heela tiden... Hoppas man kan få andra mindre kreativa jobb på den här utbildningen efter examen...;)