måndag 8 mars 2010

INTERNATIONELLA KVINNODAGEN.


Idag är det den internationella kvinnodagen. En viktig dag som ska uppmärksammas.
Jag önskar att jag fick ge min fantastiska mamma en kram idag för att fira detta. Min mamma är fantastisk för hon kan aldrig någonsin säga något dumt om någon människa. Och i hennes värld så är vi alla vackra. Dessutom så får hon alla som kommer och hälsar på i mitt föräldrahem att känna sig som världens mest uppskattade person. Det är en väldigt fin egenskap som jag beundrar henne för. Och sedan är hon så fantastisk charmig för hon kan prata non stop i fleeera timmar. Hon är lika nyfiken som en riktig liten snorunge så ibland börjar man att fnissa när hon försöker tjata till sig information (som hon har fått för sig är viktig). Sedan är hon expert på att reta mig till vansinne. Hon är även expert på att somna framför teven med ansiktet i tekoppen.

Min mamma är fantastisk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så sant!