tisdag 9 mars 2010

PUUUH.

Jag har så sjukt mycket att göra just nu. Och jag sover kasst på nätterna för att jag har feber och drömmer mardrömmar så jag är väldigt trött också.
Idag har jag varit på skolan, hämtat ut kamera och stativ, spelat in speakers med Pernilla, varit på stan och handlat matvaror på HuaXia, åkte sedan hem, åt lunch, åkte och hämtade paket, åkte hem igen och hämtade kamera, gick iväg till en hage och filmade hästar, kom hem och packade resväskan, färgade håret, korrekturläste min artikel till Radarzine och skickade iväg den. Jag är helt slut. Och det värsta är att morgondagen kommer bli ännu värre.

Men från och med imorgonkväll till måndagmorgon så har jag semester. Vilket innebär sovmorgon, ingen dator och inget slit. Det ska bli så fantastiskt skönt.

Inga kommentarer: