tisdag 1 september 2009

HEJ DÅ SOMMAR.


Idag är det den första september och i och med det så anser jag att sommaren är över. Den här sommaren har varit speciell på många sätt.
Det är första sommaren på sex år som jag har varit ledig. Jag har spenderat hela sommaren i Skellefteå. Jag har inte rest någonting i sommar. Jag har inte besökt någon festival. Men jag har däremot badat, fotat med olika kameror (och de är allihop underbara på sitt sätt), bakat, plockat bär, suttit i hammocken i stugan och rökt, vandrat i skogen med gummistövlarna på och kanske det viktigaste av allt så har jag spenderat sommaren tillsammans med en person som växer i mina ögon för varje gång vi ses och som jag tycker om mer och mer för varje gång vi har varit med varandra.

Den här sommaren har varit lång men samtidigt väldigt kort. Jag kan knappt minnas allt jag har gjort för det har varit så mycket men samtidigt så lite. Sommaren 2009 är dock en sommar jag aldrig någonsin kommer att glömma.

Jag kommer inte heller att glömma mina eviga försök till att sluta vara en badkruka.
Se bildbevis ovan.

Inga kommentarer: