måndag 7 september 2009

KONSTIGA FRÅGOR.

Vilket ställe är du oftast på? Debaser och Strand

Favoritbar? Har inte hittat någon än. Jag gillar sunkiga barer där det är lite folk.

Favoritklubb? Bangers N Mash.

Stockholms bästa dj: Ingen. Eller ingen aning.

Hur viktig är musiken när du går ut? Väldigt viktig.

Hit tar jag någon på första dejten: Ingenstans, jag går inte på dejt.

Här firar jag min födelsedag: I år har jag tänkt fira den ute i skogen i en stuga.

Här skulle jag fria: I min säng.

Hit går jag en tisdag: Tisdagar är hemmakväll.

Undviker: Killar som stöter på en.

Om du sitter själv i en bar, vad gör du? Jag skulle aldrig någonsin sitta själv i en bar. Aldrig någonsin.

Är du stammis någonstans? Nej jag är lite allergisk mot sånt.

Vad beställer du alltid: Öl och/eller rom.

Vad dricker du helst: Rom.

Bästa gå-ut-plagget: Något bekvämt men snyggt.

Äter på väg ut: Pasta.

Äter på väg hem: Inget eller pommes frites.

Vad är det första du gör när du kommer hem? Tvättar av mig sminket och dricker litervis med vatten. Och sätter mig på sängen och försöker nyktra till.

Äter dagen efter: Vatten.

Vilken utekväll skulle du helst av allt återuppleva? Ingen tror jag.

Vilken utekväll skulle du ge allt för att slippa återuppleva? Väldigt många. Kanske när man har blivit antastad.

Hur är du att springa på ute? Oftast disträ eller väldigt trevlig.

Bästa sättet att få kontakt med någon: Gå fram och fråga om en tändare. Jävligt cheesy dock.

Kan man träffa kärleken ute? Nja.

Har du blivit utslängd någon gång? Ja, många gånger.

Har du blivit dumpad på krogen någon gång? Nej.

Har du fejkat stämplar? Ja nej eller jag har för mig det. Ett väldigt svagt minne.

Hur länge är det värt att stå i kö? 25 min max.

Förfest eller efterfest! Förfest helt klart. Efterfester är ju oftast bara sunkiga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej fining. Kaffe med mig och min son snart? :)
Puss Trixie