söndag 6 september 2009

SICK! SICK! SICK!

Igår på dagen under loppet av cirka fem minuter så blev jag jättesjuk. Och för varje minut som går så blir det värre och värre.
Har spenderat de senaste 20 timmarna i sängen tillsammans med värktabletter, en vattenflaska och näsdukar.

Mina öron värker så mycket att jag orkar knappt sitta upp för då blir jag yr, min hals värker så jag kan knappt svälja och jag är så tät i näsan att jag knappt kan andas. Och här kommer det fina, jag har så ont i kroppen att jag orkar knappt ställa mig upp. Det är en plåga att stiga upp och fylla på vattenflaskan och det kräver en jävla massa kraftansträngning för det.

Jag har varken tid eller lust att vara sjuk.

Om jag inte vore för trött så skulle jag skriva alla svordomar jag kan komma på just nu.
Men som sagt, jag är för trött för det.





1 kommentar:

Anonym sa...

Och på något sätt känner jag mig med ens skyldig, tröstar mig med att det inte på något vis var min mening att smitta dig. Krya på dig! / K