onsdag 15 april 2009

Och ännu mer frågor.

Jag ersätter cigaretter med frågor.

Hur känner du dig just nu? En aning frustrerad över min artikel.
Vem är den roligaste människan du känner? Min far och Dennis.
Gillar du att slåss? Det beror helt på. Inte på riktigt kanske. Fast jag ger ofta folk (killar) en bitchslap.
Sparare eller slösare? Slösar alltid, jag är helt värdelös på att spara pengar. Även om jag sparar så är alla pengar slut långt innan den 25'e.
Din drömväska? Chanel 2.55
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Supergrass.
Ditt favorit svärord? Fan.
Pålägg som gäller? Avokado och örtsalt.
Tatueringar, piercingar? Två tatueringar på vardera arm. Inga piercings, det ser bara ovårdat ut.
Vad känner du för distansförhållande? Det är det jag vill ha.
Gillar du att vara själv? Ja verkligen. Jag är nöjd när jag får vara ensam minst 70% av dygnet.
Vad har du lärt dig från dina tidigare förhållanden? Mycket.
Har du dejtat någon miljardär någon gång? Haha inte en miljärdar kanske.
Vad tycker du om droger? Jag gillar Alice i Underlandet.

1 kommentar:

Prillis sa...

VA e inte jag den roligaste du känner!!??! Jag är djupt besviken. ;)