onsdag 29 september 2010

LILY LOLO.


Jag är verkligen ingen som gillar smink, jag gillar inte heller varken att spendera en massa pengar eller tid på smink. Jag har sminkat mig ungefär likadant de senaste åren med vissa undantag och jag har inget problem med det heller. Framförallt så känner jag mig så fruktansvärt obekväm när jag har en massa smink kletat i ansiktet för det är verkligen inte jag (däremot så kan jag tycka att det är hur tjusigt som helst med mycket smink på vissa). Jag är inte heller den som testar något nytt, har använt samma märke på mina sminkprodukter i evigheter. Men för ett tag sedan så bestämde jag mig för att testa något nytt efter att ha läst ett test i DN där tidningens skönhetsredaktör listade sin tio-i-topp lista av mineralprodukter. Tvåa på den listan var Lily Lolo, ett märke som är betydligt billigare än BareMinerals och som inte har den jobbiga skimmertjollereffekten som deras BareMinerals har. Och jag kan med all säkerhet säga att Lily Lolo är dessutom bättre. Jag är helst frälst i detta sminkmärke, för första gången någonsin. Något som är extra bra med Lily Lolo är att märket är helt naturligt och använder sig inte av test på djur. Dessutom så kan man beställa billiga prover av alla deras produkter för att se om det är något som man gillar och för att även se vilken nyans som passar en bäst.

Haha känns sjukt konstigt att skriva om smink.

Inga kommentarer: