måndag 20 september 2010

ICE AGE.

En dag som denna så skäms jag så mycket och mår så dåligt. Jag vill inte ens lämna mitt hem och än mindre beskåda vad Sverige just har ställt till med. Orkar inte ens gå in på dagstidningars hemsidor för att läsa om eländet och orkar verkligen inte tänk på hur det kommer att bli. Orkar definitivt inte heller att svara på alla sms man har fått från många som känner som mig. Samtidigt som jag är helt ställd till hur otroligt lite människor vet om vad det politiska systemet i Sverige handlar om. Varför läser man inte på när det är något så pass viktigt som står på spel? Jag kan ge min högra hand på att majoriteten av de som röstade på Sverigedemokraterna inte ens har läst partiets valmanifest. Fy fan för detta är det enda jag orkar säga och det värsta är att jag är inte ens förvånad. Så idag så ligger jag i sängen och lyssnar på Joy Division och läser Ulla Manns och försöker att inte tänka på vad som skedde igår med det är väldigt väldigt svårt.

Inga kommentarer: