onsdag 25 mars 2009

Kära vänner och läsare;


Jag måste erkänna för er att jag fortfarande har lite ångest kvar sedan fredag.
Jag vet att jag har gjort så mycket värre saker. Eller saken är att jag inte ens gjorde några dumma saker i fredags. Vad jag minns. Det är bara det att jag minns ungefär bara halva kvällen. Och att jag umgicks med folk som jag aldrig har varit full tillsammans med tidigare. Och med folk som jag aldrig har träffat förut. Fast det är i och för sig en ganska vanliga företeelse när jag går ut. Men ändå. Den enda som har varit med mig då jag har varit oförskämt full förut av dom som jag umgicks med (och plågade har jag en känsla av) i fredags är Rinda.
Pernilla berättade lite saker för mig igår av alla de händelser vi sysselsatte oss med och de händelserna minns jag inget av. Sedan har jag suttit och tittat igenom bilderna jag tog, som var ungefär 50 stycken, och jag har inget minne av de flesta av dem heller. Lite läskigt är det. Jag börjar bli för gammal för ett sådant här beteende.


Nåja, jag tror i alla fall att jag och Wideung var på samma nivå. Det tröstar lite grann.
Det värsta är att det var trevligt i fredags också. Vad jag minns.
Alkohol är så farligt farligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska inte ha ångest för sånt! Man ska väl kunna våga släppa kontrollen ibland!? Du e trotts allt inte 65 än:) Jag kan försäkra dig om att du va störtskön hela kvällen å uppfattades inte som mer full eller tokig än någon annan (vilket du hade fått vara oxå såklart!). Bara rolig! Trist att vi inte kan ha lika roligt ikväll, din lille smitare;)

Rinda sa...

ha! jag har glömt bort att du hade en blogg darling. men du.. det var inte så farligt. hur social var jag då eg? det var en kul kväll, trots en liten spya. haha. kom till uppsala snart! kram