lördag 21 mars 2009

Fredag + Stones Throw + Värsta fiende + Efterfest + Vårfåglar

















Till alla som undrar vad jag gjorde igår:
Jag och Pernilla drack rom och vin hemma hos henne. Hennes vän Emma gjorde oss sällskap. Vi snackade skit om alla töntiga bloggar. Sedan drog vi på Strand där vi mötte upp Rinda. Såg snubbar från skivbolaget Stones Throw. Träffade min värsta fiende Rikard som jag slöt fred med och drog på efterfest med. Där bar vi masker. Jag insåg att min dolda dröm är att bli pirat. Blev övergiven. Gick hem till ljudet av vårfåglar och åkte upp på taket och beundrade utsikten och slöt ännu mer fred och ändrade helt min uppfattning.
Slutet gott allting gott.
Jag kommer aldrig mer att säga ett ont ord om min numera före detta värsta fiende.

1 kommentar:

Haterbrigaden sa...

jag är glad att du ändrade uppfattning. alla verkade haft väldigt trevligt. återkommer med fler bilder!