onsdag 25 mars 2009

Frågor jag vill ha svar på;

Hur ska man kunna vara vän med någon som man inte kan prata om vad som helst med?

Hur ska man kunna vara vän med någon som man aldrig träffar, trots att man bor i samma stad?

Hur ska man kunna få en person att förstå att man inte vill träffas?

Varför börjar jag alltid att må illa när jag lägger mig ner?

Handlar allting egentligen bara om yta?

Är elaka människor olyckliga människor?

Varför känns det ibland som att man har ett enda stort blåmärke?

Vad betyder det om man bara drömmer obehagliga drömmar?

Tror folk att man är dryg bara för att man är i sin egen värld och blyg?

Varför händer det så ofta att killar tror att man är intresserad av dem. Fast man aldrig ens tänkt tanken på det själv?

Varför är den enda platsen jag vill vara på just nu den platsen som jag egentligen avskyr?

Vad förväntar sig människor egentligen?




Den som svarar på frågorna bjuder jag på en drink.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag undrar detsamma