tisdag 25 november 2008

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK

Jag blir så jävla jävla irriterad och LESS på ALLT just nu. Jävla kuk-fitt-hora-böööööööööög! 
Allt går så jävla fel just nu och jag blir så less. Så less. MEN det är INTE jag det är fel på utan ALLT annat. Som exempel ska jag skriva upp allt som gått fel dom senaste veckorna.

Vecka 48; Jag får fel summa pengar gällande min lön, d.v.s en betydligt mindre summa, insatt på mitt konto så nu kan jag inte köpa Acne klänningen jag valt ut. Wordprogrammet har slutat fungera på min dator som kostade en mindre förmögenhet och är i princip ny. BÖGBÖGBÖG Apple!

Vecka 47; Mitt Visakort utsätts för bedrägeri. Jag ramlar på grund av fitt-snö-ovädret och förlorar min stolthet. 

Vecka 46; Jag har så ont i magen att jag dör och försöker få tid hos alla läkare i Stockholms innerstad men alla är fullbokade fram till i slutet av januari.

Vecka 45; Jag får papper hem att jag måste betala några tusen i restskatt sen jag var och jobbade i Norge. Bögland.

Det värsta är att jag skulle kunna fortsätta HUR JÄVLA LÅNGT som helst eftersom jag alltid har problem med något. Men jag vill inte verka gnällig utan bara less. Jag vill anställa en assistent som kan fixa såna här problem. Jag anställer en person som tar emot vilken sorts betalningen som helst utom pengar.  Är det verkligen såhär det "vuxna livet" är upplagt att vara. Man jobbar nästan ihjäl sig och när man inte jobbar så uppstår det problem som man måste lösa och ta hand om. I sådana fall så vet inte jag om jag vill vara delaktig i den här sortens leverne. Alla dess jävla problem? JAG BLIR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA LESS! FY FAAAAAN.  

Inga kommentarer: