onsdag 5 november 2008



Jag brukar hata allt som har med jul att göra. Men just i år så har jag en helt annan inställning. Jag vet inte vad det beror på riktigt. Kanske att alla designers har gjort ovanligt fina vinterkollektioner. Här är min önskelista iaf;


Som till och med är på rea.

Jag vet inte varför jag vill ha det här svårburna plagget.
Kanske för att man blir glad bara av att titta på det.
Tänk då vilka mirakel den skulle göra om man bar den på en fest.

Jag hade nästan en sån här då jag var liten.
Fast den var rosa med svarta fjärilar och den färgade av sig på mig så även jag blev rosa.
Men den väcker fina minnen och gör mig varm av glädje.

Den här klänningen vill jag ha på mig dygnet runt för den ger så mycket glädje.
Självklart så vill jag ha den i rosa med svarta prickar.

Jag behöver en ny Ipod för min är sunkig. Och den här är snyggare än snyggast.

För att Henrik Vibskov är den coolaste designern norden har och för att jumpsuits är det snyggaste plagget just nu. Så ge mig denna.

Dom vita med färgglatt motiv kommer passa perfekt i mitt hem.

Bara det bästa är bra nog och finast.

Att alla mina väskor har börjat gå sönder har blivit vardagsmat för mig.
så dags för en ny.



Nu är det ju inte så att jag räknar med att få allt det här. Utan jag räknar med att köpa det mesta från den här listan själv, tack vare mina egna pengar. Jag är väl ändå en självförsörjande vuxen kvinna för guds skull. 

Inga kommentarer: