lördag 3 december 2011

DEN SENASTE TIDEN


Det är inte ofta jag mår så bra som jag mår just nu då jag oftast har en molande ängslan i kroppen. Men inte de senaste två veckorna inte. För de har varit helt fantastiska, att ha körkortet avklarat, en praktik som jag ser fram emot, att ha haft en muntlig examination som jag inte hade kunnat utföra på ett bättre sätt (och då menar jag både från mitt eget perspektiv och betygsmässigt) och att äntligen ha kommit igång med uppsatsen på riktigt. Ingen kan förstå hur mycket jag har haft att göra på sistone (körkort, fixa praktik, läskurs på 1200 sidor och uppsatsskrivande och jobb på det) men det är så fantastiskt skönt att ha det mesta gjort nu, förutom uppsatsen då. Och jag älskar, älskar, älskar verkligen att sitta på KB och läsa och skriva och sedan sitta hemma under två filtar och med en tekopp och göra precis samma sak om kvällarna. Att skriva uppsats är den sysselsättning som jag älskar att spendera mina dagar på.

Inga kommentarer: