onsdag 8 juni 2011

A HEART THE SIZE OF A HORSE


Det finns en del låtar som påverkar mig så innerligt att jag blir helt personlighetsförändrad när jag hör dem. Jag kan gå från att ha varit glad och bekymmersfri till att ligga i fosterställning och slita mig i håret efter att ha hört dem. Men i många fall så är det en bra sak för jag tror att det inte är bra att samla upp all den negativa energi man bär omkring på utan att någonsin göra sig av med den. En vän sa till mig en gång att om man aldrig låter den negativa energin komma ut så kommer den till slut att bli en svart klump inom en och jag vet att han har sant. Jag tycker att man kan i många fall kan se direkt på en människa om det är en människa som vågar acceptera sina känslor och vågar släppa ut dem och hantera dem eller om människan låter allt vara instängt. Jag är den första sorten och de flesta jag känner är också den sorten och de som inte vågar acceptera och hantera sina känslor tycker jag synd om. För deras liv måste kännas så instängt.

The Black Heart Processions låt A Heart The Size Of A Horse är perfekt om man vill släppa ut sina känslor som ligger under ytan.

Inga kommentarer: