torsdag 15 oktober 2009

IDAG ÄR DET MIN DAG. MIN FÖDELSEDAG!




Jag är lite allergisk mot människor som inte säger till någon när de fyller år för att de tycker inte att det är "något märkvärdigt". Eller för att det anses fint att inte tycka att det är något man ska fira. Jag var så förut men inte nu längre.

Så jag tänkte bara säga att jag fyller år idag. Och jag har redan blivit bortskämd och firad nu på morgonen och snart så fortsätter det. Jag ska baka chokladmoussetårta nu och snart kommer Anna hit och sen i afton ska jag laga italiensk buffé. The vegan style! Det här kommer bli en bra dag.

Grattis till mig.

1 kommentar:

nilla sa...

Amen då får jag passa på att GRATULERA damen på 23(?)-års-dagen!!!
Hurra hurraaaaa!!!

Ps. gå i på msn sen och skriv till mej när du e där. måste snacka med dej om radiouppgiften... hehe har fått svar från staffan:S