fredag 16 mars 2012

FAVORITER JUST NU:


Att det är mulet och trist ute så att man kan vara inne och göra en massa nytta (som att lägga upp kläder för auktion på Tradera och impregnera mina nya boots i mocka) utan att få dåligt samvete.

Vincent Gallos reklamkampanj för G-star raw. Trodde aldrig någonsin att jag skulle skriva det vedervärdiga märkets namn på min blogg (tar ont i själen) men när de är så listiga att de anlitar Vincent Gallo så sväljer jag min stolthet. Och säga vad man vill om märket men jag gillar bilderna, vad annars när det är Anton Corbijn bakom kameran och Vincent Gallo framför?

Neil Young. Den enda jag lyssnar på just nu.

Tanken som slog mig igår, nämligen att det är vår på riktigt nu vilket innebär att det bara kommer bli varmare. Dessutom är det dags att ta fram vårskorna.


Inga kommentarer: