tisdag 24 januari 2012

KONSTATERANDEN:

Måste skaffa f-skattsedel.
Jag är inget mattegeni.

Måste skaffa revisor (oavsett hur dyrt det är).
Jag är inget mattegeni.

Män med ett sjukligt behov av bekräftelse är det osexigaste som finns.
Personligen skulle jag ha ett konstant illamående om jag krävde bekräftelse på det sätt som majoriteten av män gör.

Hockeymatch eller The Magnetic Fields?
Inget konstaterande, jag vet, men det är grubbel som står på agendan nu. Fördelen med hockeymatch är att det är snart och då har jag fått den upplevelsen avbockad. Fördelen med Magnetic Fields är att de är så löjligt bra. Nackdelen med hockeymatch är att det är en hockeymatch vi talar om. Nackdelen med Magnetic Fields är att spelningen är när jag inte befinner mig i Sthlm.

Måste måste måste måste måste måste komma på ett bra ämne till mitt nästa projekt.
Hade ångest innan, ännu mer efter att ha fått höra att det kommer vara det viktigaste jag någonsin gjort.

Har börjat röka igen, mer än vanligt.
Hur kommer det sig att jag röker som mest i januari när det är som tråkigast?

Måste köpa en extern hårddisk.
Min dator sjunger på sista versen, klarar inte av att ha två program igång samtidigt och det har börjat lossna små plastbitar från den.

Måste sluta drömma om demoner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du är ute efter en revisor/redovisningsbyrå som är inriktad på kreativa näringar så kolla in www.papperochsifferbyrån.se Har koll på de branscherna och är rätt billiga också!