torsdag 10 mars 2011

FAVORITER I SKRIVANDETS STUND.

Vårkänslorna har börjat komma och speciellt sedan i fredags då solen lyste och hovklappret hördes då man red på asfalt men även igår då man kunde ha Converse utan problem.
Det har varit efterlängtat i flera månader.

Min vinylspelare har sjungit på sista versen och jag vill ha en portabel.
Eller rättare sagt, jag vill ha den på bilden ovan. Från Grosley, givetvis.


A.P.C's vårkollektion, precis så här vill jag se ut i vår och i sommar.



Jag är så löjligt förtjust i att titta på liveklipp med Kings of Leon.
Dom är ju så bra.

Biljard.

You're Gonna Miss Me
Jag har alltid vetat att Roky Ericksons liv har varit tragisk men hade ingen aning om till vilken nivå det var innan jag såg den här dokumentären. Den gjorde mig innerligt berörd.


Di Saronno.
Italiensk sprit är det godaste man kan uppleva i alkoholens värld.

Kungliga Biblioteket.
Sveriges vackraste lokaler finns i det huset.

1 kommentar:

prills sa...

Näär fan ska vi hinna spela biljardo?? Uuhh förbannade skola... Hörrö, du som inte har fb:P Jag har bjudit in till en bowlingkväll på Marions med matilda o co plus några från min klass. En såkallad sh, brud- och bowlingkväll haha! Blir förmodligen den 16 aprilo. BOKA IN!!!