tisdag 11 maj 2010

OH SUMMERTIME!


I sommar ska jag ha looooooooooooov. JIPPIIII!
Igår kände jag att jag orkar verkligen inte jobba i sommar, jag orkar inte vara kvar i min lägenhet i ett dammigt Stockholm. Och jag orkar verkligen inte slita hela sommaren för att sedan börja om skolan och slita där. Jag har inte haft ledigt längre än en vecka sedan förra sommaren.
Så jag vill vara ledig och åka till den norrländska skogen och naturen och njuta av sommaren. För hur ofta får man göra det egentligen?
Så idag har jag styrt upp med att tacka nej till sommarjobb, ordnat med flera spekulanter som vill hyra min lägenhet över sommaren och med att drömma mig bort.
Det kommer att vara så underbart att kunna sola, bada, sitta i en hammock en hel eftermiddag och umgås med de jag älskar mest och de som betyder mest för mig.


Inga kommentarer: