onsdag 19 maj 2010

ÄNTLIGEN!



Äntligen så har jag börjat att fota med min nya (och väldigt dyra) kamera.
Min pappa brukar alltid säga att jag är så duktig på att få saker att ske, om jag bestämmer mig
för något så ser jag till att det blir av. Oftast så blir det av på en rätt så kort tid också.
Men när det gäller vissa saker, som att investera pengar i en dyr kamera och att sedan faktiskt börja att fotografera med den så blir jag alldeles handlingsförlamad. Tror det kan ha att göra med att jag har alldeles för stora krav på mig själv. Jag vill att bilderna ska se ut på ett visst sätt och inget annat duger. Så ungefär 1 av 100 bilder som jag fotar är bilder jag kan leva med och resten får mig bara att rynka på näsan och att trycka på knappen med soptunnan på.
Men jag antar att det inte är något fel på det nu när jag äntligen har börjat att komma igång.

Inga kommentarer: