lördag 1 januari 2011

MÅL.

Jag har aldrig varit så mycket för att lova mig själv saker och inte heller för att planera mitt liv. Men nu måste det till en viss del bli ändring på det. Dock så blev det inga nyårslöften igår utan snarare planerade mål som jag vill genomföra under 2011.

Börja träna.
Måste styra upp en kondition och en starkare kropp, kommer dock aldrig att styrketräna på ett gym utan snarare någon form av gruppträning. Passar ju mig som gillar att träna och att vara i grupp.

Alltid göra mitt bästa och lite till.
Under 2011 så kommer jag att jobba med sluttampen på min utbildning och jag vill och ska göra mitt bästa.

Åka till Paris.
I vår så kommer jag att åka till Paris.

Åka till Peace & Love.
Ångrar så otroligt mycket att jag inte åkte dit förra året då Patti Smith, Roky Erickson, Devendra Banhart osv osv spelade. Men i år så ska jag dit och mest för att se Kings of Leon (jag fnissar som en flicka bara av tanken).


Bli modig.
Jag är världens räddhare när det gäller allt som jag tycker är en aning läskigt
och det är inte så hållbart i längden utan det är mod som är lycka, tror jag.

Jobba över sommaren.
Jag har inte jobbat på två somrar och målet är att jobba/praktisera på en arbetsplats
som gynnar min framtid.

Lära mig att spela ukulele.

Sluta att gilla chips så mycket.
Måste lära mig att frukt (i vissa fall) också är godis.

Sluta att vara en ensamvarg.
Måste umgås mer med mina vänner som jag tycker så mycket om och
sluta att sitta hemma och muttra under en filt.

Skriva färdigt min bok.
Måste, måste, måste.

Skriva ett testamente och någon form av avskedsbrev till de jag älskar ifall något skulle hända mig.
Man bör kanske inte tänka på sådana här hemska saker när man är 23 år men jag vill verkligen få det här gjort för om något skulle hända mig så vill jag att folk i mitt liv ska få veta hur jag tänker och känner för dem.






Inga kommentarer: