tisdag 25 januari 2011

JAG BÖRJAR BLI VUXEN.


Att jag inte har ett skrivbord i mitt hem är helt klart en skandal och jag skäms och svär för mig själv över det varje gång jag jobbar med ett skolarbete, vilket är väldigt ofta. Dock så har jag bestämt mig nu att inom tio dagar så ska jag ha ordnat ett skrivbord till mitt hem. Tanken är att köpa ett gammalt jugend som är vitmålat och drömmen vore att få ha en härlig transparent stol i plast till det, gärna en Kartell Louis Ghost.
Jag känner att mina vuxenpoäng haglar in just nu då jag sitter och funderar över hur jag vill inreda min lägenhet (och delar med mig av mina planer) för det är verkligen aldrig något som har varit aktuellt tidigare men nu de senaste två åren har jag fått upp ett sug och ett intresse för det. Beror nog mycket på att jag har en egen lägenhet nu som jag får bestämma över men också för att man börjar att bli äldre. Hur som helst så gillar jag det.

1 kommentar:

prill sa...

Gillart! Inredning är såå kuuul...